R178 = GAME DEV STUDIO = Recenzja tycoona – jestem twórcą gier!

Zastanawiało cię kiedyś jakie przeciwności losu trzeba pokonać by móc zająć się tworzeniem gier? Z tym tytułem będziesz mieć okazję się przekonać!

RECENZJA YOUTUBE:


 

=== NIECO O GRZE ===

  • STEAM = https://store.steampowered.com/app/773580/Game_Dev_Studio/?curator_clanid=31951226
  • Data wydania = 12 marca 2018
  • Producent = Roman Glebenkov
  • Wydawca = Roman Glebenkov
  • Gatunek = Symulatory, Strategiczne, Niezależne, Rekreacyjne, Zarządzanie, Gospodarka, Regrywalność, Jednoosobowe, Piaskownica, 2D, GameMaker, Uzależniające, Modyfikowalne, Trudne, Świetna ścieżka dźwiękowa, Wskaż i kliknij
  • Recenzje użytkowników = Bardzo Pozytywne (406)
  • Multiplayer =  BRAK
  • Polska wersja językowa = BRAK
  • Regularna cena = 36 PLN
  • Wsparcie dla pada = BRAK
  • Gdzie kupić najtaniej? = https://gg.deals/game/game-dev-studio/

 

 

OCENA: POZYTYWNA = 6/10

Dosyć ciekawy tycoon w którym tworzymy swoje własne studio gier. Wynajmujemy budynek, kupujemy osprzęt i planujemy wygląd oraz funkcjonalność naszego pierwszego biura. Następnie tworzymy (lub kupujemy) silnik gry, zatrudniamy zespół programistów, grafików, dźwiękowców, designerów, marketingowców po to by móc opracować swoją pierwszą grę. Od nas zależy jakie platformy sprzętowe będziemy obsługiwać, jakie najnowsze technologie zostaną zaimplementowane w naszej grze. Definiujemy złożoność produkcji, wsparcie dla konkretnych funkcjonalności takich jak grafika realistyczna czy też może stylizowana dajmy na to 8/16-bit, dialogi w grze czy też pełny dubbing, złożoność historii, tryb multiplayer itp. Wszystko to powodować będzie, że ilość nakładu pracy znacznie wzrośnie więc nasz zarobek zależeć będzie od tego jak finalnie gra się sprzeda. Po wytworzeniu gry czas na ostatnie szlify, sprawdzenie czy gra nie zawiera błędów – a później ważkie decyzje czy wydajemy grę samemu, inwestujemy w reklamę czy też zdecydujemy się powierzyć to wydawcom.

Rozgrywka jest dosyć intuicyjna a wszystko zostało nam dosyć wygodnie podane bez zbytniego zagłębiania się w mechanikę każdego zdarzenia. Gracz musi zważać na balans posiadanych środków finansowych, dbać o dobrą sprzedaż tworzonych tytułów i umiejętnie podsycać zainteresowanie nas, graczy – by budować hype i zainteresowanie tworzonych produkcji co przekuje się na zwiększenie zysków kierowanego przez nas studia.

Czy podołasz zadaniu, skradniesz serca graczy i stworzysz studio gier tworzące zapadające w pamięci tytuły i przebijające nowe szlaki kanonu gier?

 


Screeny: