R68 = DUSTOFF HELI RESCUE 2 == Recenzja z pilotażu śmigłowców bojowych oraz transportowych

Świetna zręcznościówka z bardzo ciekawą oprawą graficzną! Prosta do opanowania – i wciągająca.

 

►STEAM = https://store.steampowered.com/app/553690/Dustoff_Heli_Rescue_2/


=== NIECO O GRZE ===

Dustoff Heli Rescue 2 to dzieło węgierskiego studia Invictus Games Ltd. Gra nie jest pierwszej świeżości ponieważ datę premiery na Steam miała w dniu 30 maja 2017 roku. Jest to zręcznościówka przeznaczona dla jednego gracza w której sterujemy helikopterami różnej maści realizując różnorodne misje. Obecna jest także na telefonach komórkowych jednakże w modelu Pay-2-Play.

 

  • Data wydania = 30 maja 2017
  • Producent = Invictus Games Ltd.
  • Wydawca = Invictus Games Ltd.
  • Gatunek = Akcja, Rekreacyjne, Niezależne, Zręcznościowe
  • Recenzje użytkowników = Mieszane (13)
  • Multiplayer =  BRAK
  • Karty = BRAK
  • Polska wersja językowa = BRAK
  • Regularna cena = 35,99 PLN
  • Wsparcie dla pada = JEST!
  • Więcej informacji https://barter.vg/i/28987/?

 

== OPRAWA GRAFICZNA I DŹWIĘKOWA ===

Akcja gry toczy się w 3D jednak widok jest tu zablokowany na jedno położenie – kierowaną przez nas maszynę widzimy z boku (widok 2.5D) zaś całość widoku wraz z zachowaniem perspektywy przemieszcza się w kierunku naszego lotu. Co ciekawsze wszystko jest tu zbudowane z pomniejszych kwadratowych klocków i wygląda wizualnie bardzo ciekawie.

Udźwiękowienie jest całkiem nieźle zrobione – towarzyszy nam odgłos pracującego wirnika reagujący na moc przekładaną do maszyny, odgłosy wystrzałów, odpalanych rakiet i wybuchów. Do tego dochodzi nawoływanie ludzików czekających na transport i ewakuację w bezpieczne miejsce.


 

= FABUŁA =

Zostajemy rzuceni w rejon teatru działań wojennych w których przeciwstawiamy się siłom REDFOR-u. Naszym zadaniem jest oczywiście zapewnić zwycięstwo swojej stronie a dopomóc możemy w tym realizując 35 zadań podzielonych na dwa typy – misje typowo bojowe których motywem jest zniszczenie konkretnych celów oraz ratunkowe gdzie musimy przetransportować porozrzucanych po planszy żołnierzy do naszej bazy.


=== ROZGRYWKA ===

Zacznę od tego, iż posiadam zarówno pierwszą jak i drugą część gry. Postanowiłem spróbować od jedynki ponieważ miała lepsze oceny niż część druga i gracze w komentarzach wypowiadali się, iż jedynka jest lepsza niż dwójka. Na samym starcie nieco mnie odrzuciło sterowanie i często rozbijałem swój helikopter. Spróbowałem zatem drugiej części jednak i tu miałem identyczną sytuację. Dopiero wtedy zajarzyłem, że źle rozumiem zasadę sterowania helikopterem. Zostałem wtedy przy dwójce i wciągnęła mnie na tyle, iż ją ukończyłem.

 

Pierwsze co napotkamy to krótki samouczek wprowadzający nas w tajniki sterowania pojazdem w postaci helikoptera. W przypadku pada jeśli chcemy się unieść wciskamy lewy i prawy bumper jednocześnie. Jeśli zamierzamy lecieć w lewo – trzymamy lewy. Jeśli w prawo – prawy. Gdzie jest zatem myk, który mnie tak zmylił jeśli chodzi o sterowanie? Otóż w niektórych sytuacjach lecąc w jednym kierunku śmigłowiec zaczyna samoczynnie opadać i trzeba wtedy kontrować drugim przyciskiem by zapewnić mu wznoszenie się. To mnie nieco zgubiło na początku. Po tym gdy wystartujemy leci cały czas na właściwej wysokości jednak jeśli wleci w jaskinię – zaczyna opadać. Nauka pozostawania na właściwej pożądanej przez nas wysokości trochę trwa lecz z czasem będzie już znacznie lepiej. Helikoptery nie zużywają paliwa a zatem jedyne co będzie naszym zmartwieniem to pozostała nam ilość życia i amunicji.

 

Prócz sterowania mamy też systemy uzbrojenia w postaci autonomicznego podwieszonego działka, które zaatakuje wszystkich wrogów znajdujących się w jego zasięgu. Zaatakuje pojedynczo a po zniszczeniu jednego przełączy się na kolejny. Ma także ograniczony zasięg tak więc jeśli lecimy na pełnej wysokości nie zawsze będzie w stanie ostrzelać przeciwnika znajdującego się na poziomie ziemi. Dodatkowym problemem jest to, iż kąt ostrzału jest nieco ograniczony a zatem trzeba będzie albo zwolnić by mogło postrzelać do obranego wroga nieco dłużej albo też przelecieć i zrobić nawrót by powtórzyć ostrzał.

== ŚMIGŁOWCE ==

Wraz z realizacją kolejnych misji odblokowane zostaną kolejne coraz lepsze maszyny cechujące się większą mocą, większym poziomem zdrowia w postaci mocniejszego kadłuba czy też mogących zabrać na pokład większą ilość uzbrojenia lub większą ilość pasażerów dzięki czemu wykonamy mniej przelotów transportując żołnierzy do miejsca przeznaczenia. Za odblokowanie kolejnych śmigłowce musimy zapłacić pewną kwotę pieniędzy a jeśli nas nie stać możemy wykonać raz jeszcze jedną z ukończonych już misji by zarobić nieco grosza.

Helikoptery dzielą się na dwa typy – bojowe oraz transportowe. Te pierwsze posiadają mocniejszy kadłub i zwykle większą ilość broni jaką możemy zabrać ze sobą na pole bitwy. Nie umożliwiają natomiast transportu żołnierzy więc do wykonywania misji ratunkowych musimy wybrać jeden z helikopterów drugiego typu.

Śmigłowce pełniące role transportowych mogą zabierać na pokład do kilku ludzi a ich lepsze egzemplarze dają nam możliwość montażu dodatkowej broni czy też posiadają zwiększoną ładowność pozwalając zabrać za jednym zamachem kilku wojaków.

Wyjątkiem jest ostatni, najlepszy i dostępny dopiero pod koniec gry helikopter, który prócz posiadania pełni uzbrojenia ma także możliwość transportu żołnierzy. Ale do niego droga daleka.

== BROŃ ==

Każdy z helikopterów posiada na dziobie miejsce mieszczące działko a śmigłowce bojowe dosyć szybko zdobędą możliwość podczepienia dodatkowego uzbrojenia – finalnie do trzech sztuk. Zarówno działko dziobowe jak i podwieszane uzbrojenie dostępne są w czterech wariantów i oczywiście pozyskane w późniejszym etapie gry uzbrojenie jest bardziej efektywne – zarówno pod względem zasięgu jak i przede wszystkim sile ognia. Nowe typy broni są odblokowywane po wykonaniu misji o konkretnym numerze. Gdy nowa broń pojawi się jako dostępna musimy zapłacić odpowiednią ilość pieniędzy i zostaje ona na stałe odblokowana. Raz zakupioną możemy dowolnie montować na dostępnych wirolotach.

Dostępne typy broni nieco się od siebie różnią i dla przykładu granaty mogą być zrzucane tylko gdy przelatujemy nad celem a znów rakiety odpalane tylko w kierunku lotu tak więc w niektórych przypadkach dla przykładu w misjach w jakich będziemy latać w jaskiniach nie każda z broni będzie tak efektywna jak przy ostrzale na powierzchni.

Ilość amunicji pozostałej do użycia zobaczymy w prawym górnym rogu – w miarę jej wyczerpywania się kolorowy pasek w jej tle będzie się skracać by przyjąć czerwony kolor przy końcówce zasobów.

Klawiszem “A” na padzie możemy wyłączyć systemy uzbrojenia śmigłowca dzięki czemu nie będzie on automatycznie naparzać do wszystkiego co widzi. Przydaje się to w niektórych misjach.

Przed rozpoczęciem każdej z misji możemy zakupić pakiet dodatkowej amunicji dzięki czemu nasze systemy uzbrojenia będą bardziej wydajne.

== PRZECIWNICY ==

W czasie rozgrywki staniemy naprzeciw kilku niebezpieczeństw w postaci różnych wrogich pojazdów. Są to zarówno wrogie budynki jak i pojazdy. W przypadku budynków mamy tu wrogie bunkry czy też nadbudówki posiadające na górze uzbrojenie w postaci działek czy też wyrzutni rakiet. Jeśli zaś chodzi o pojazdy to mamy tu kilka ich rodzai – są to lekkie pickupy z karabinami, czołgi czy też inne na nadwoziu gąsienicowym. Bez wątpienia najtrudniejszym przeciwnikiem są wyrzutnie rakiet kierowanych, które po odpaleniu lecą w kierunku naszego helikoptera i bardzo rzadko chybiają. Nie są dla nas groźne w przypadku szybkiego przelotu ponad nami ponieważ po chwili goniąca nas rakieta znika. Są jednak niezmiernie trudnymi przeciwnikami jeśli znajdują się w miejscu gdzie zawracamy czy też zmniejszamy prędkość. Trudno jest też je wyeliminować jeśli są składowymi jakiegoś konwoju. Za zniszczenie przeciwników otrzymujemy pewną ilość pieniędzy jednak nie są to jakieś wielkie kwoty.

== UZUPEŁNIENIA AMUNICJI / NAPRAWA / ZAPIS STANU GRY ==

Nasz śmigłowiec posiada pewną ilość punktów życia oraz amunicji. Im lepszy – tym większą ilością bazowych punktów życia będzie dysponować. Oczywiście każdy strzał trafiający w nas będziemy musieli przyjąć na klatę. Ilość pozostałego nam jeszcze HP jest wyświetlona na pasku ulokowanym pośrodku dolnej części ekranu. Przyjmuje on kolory od zielonego będący bezpieczną wartością ku czerwonemu ostrzegającego nas o niskiej ilości pozostałego zdrowia. Zdrowie możemy zregenerować jedynie lądując czy to w bazie bądź oznaczonych punktach uzupełnień, które są dosyć gęsto rozsiane po mapie. Po wylądowaniu za odpowiednią opłatą nasze zdrowie zostanie całkowicie zregenerowane.

Podobnie z amunicją – możemy zapłacić i uzupełnić brakujący stan. Tu trzeba nadmienić, iż każda z broni cechuje się nieco inną szybkostrzelnością zatem jeśli masz na pokładzie jej różne rodzaje to amunicja nie skończy się w jednej chwili zaś będą one wyłączać się po kolei.

Ważne jest także to, że nie można zakupić części uzbrojenia / odnowić części zdrowia – musimy zakupić całość tak więc dobrze jest trzymać małe zaskórniaki na koncie.

Prócz uzupełnienia HP oraz broni w miejscu lądowania możemy także zapisać stan gry (za darmo). Bardzo pomaga! W przypadku śmierci nie będziemy musieli zaczynać całości misji od początku a zaczniemy od miejsce ostatniego zapisu. Trzeba też mieć na uwadze, iż możemy utworzyć zapis w takim niefortunnym miejscu z którego nie da się już wyjść obronną ręką i zawsze będzie kończyć się to źle – niezaliczeniem misji. Taki przypadek można uzyskać jeśli robimy obronę konwoju i za dużo się bawimy z rozwałką wrogów a po załadowaniu save ostatni z bronionych pojazdów zostanie zniszczony.

= STEROWANIE =

Naszym helikopterem musimy nauczyć się latać. Ja korzystałem z pada i grało się dosyć wygodnie. Minusem było to, że nie mogłem zmienić sterowania i zmuszony byłem do używania już zdefiniowanych przycisków. Lewy stick robił za zmianę kierunku lotu (lewo / prawo) zaś właściwym sterem kierunku poprzez definicję mocy silnika jest tu lewy i prawy bumper. Przytrzymanie go powoduje, że helikopter zaczyna lecieć w tym kierunku a jego puszczenie – że zaczyna opadać. Czasami lecąc będziemy chcieli także podnieść nasz śmigłowiec nieco do góry – wtedy musimy jeszcze na chwilę docisnąć drugi z bumperów. Opanowanie ich użycia będzie niezbędne szczególnie przy misjach w których będziemy przemierzać jaskinie. Sporadycznie trafia się także dziwny błąd kiedy nasz wiropłat zaczyna niekontrolowanie się kręcić. Proponuję wtedy odpuścić na chwilę oba przyciski a po chwili je wcisnąć ponownie – pomoże to ustabilizować lot maszyny i uniknąć kraksy z ziemią. Sterowanie nie jest trudne – ale wymaga nieco wprawy co jest do wykonania.

Zderzenia ze wszystkimi obiektami takimi jak wzniesienia, skały czy też wysokie kominy fabryk może skończyć się naszą śmiercią.

= START I LĄDOWANIE =

By wystartować musimy przytrzymać lewy i prawy bumper dzięki czemu helikopter wzniesie się w powietrze. Wtedy też należy pozostawić wciśnięty jedynie lewy bądź prawy by udać się w kierunku w jakim zamierzamy się przemieszczać. Po chwili maszyna się rozpędzi i będzie utrzymywać stałą wysokość. Puszczenie przycisku spowoduje, że zacznie zwalniać i opadać.

Lądowanie wygląda podobnie – puszczamy przyciski i śmigłowiec zaczyna opadać. Blisko podłoża wysunie podwozie i tu zaczyna się najtrudniejsze zadanie – musimy za pomocą obu bumperów dodawać nieco mocy silnikowi by maszyna zawisła w powietrzu i łagodnie wylądowała zamiast gruchnąć o ziemię jak worek z kartoflami. Twarde lądowanie odbiera ci punkty zdrowia i może skończyć się głośnym BUM!

= MAPA =

W centrum dolnej części ekranu zauważysz pasek mapy a pośrodku niego oznaczona zielonym kolorem jest nasza jednostka. Lądowiska oraz punkty zaopatrzenia są oznaczone jako żółte “H” zaś przeciwnicy jako czerwone kropki. Zdarzają się też czerwone kropki obwiedzione ramką – są to wrogowie, których musimy zniszczyć by misja została zaliczona. Ich ilość będzie równa ilości celów do eliminacji widocznej w zestawieniu po lewej górnej rogu ekranu. Kolorem niebieskim oznaczone są jednostki sojusznicze – sprzęty do transportu, uczestnicy konwoju czy też żołnierze oczekujący na ich ewakuację. W niektórych przypadkach cele misji są także oznaczone strzałką w niebieskim lub żółtym kolorze po prawej bądź lewej stronie mapki – wskazuje ona kierunek w jakim musimy się udać by spełnić założenia bieżącej misji.

I jeszcze mała aczkolwiek ważna informacja. Mapa nie wskazuje wysokości a zatem jeśli dana misja posiada różnicę poziomów – dla przykładu powierzchnię i tunele – to obiekt i tak będzie oznaczony w tym samym miejscu niezależnie od wysokości swojego umiejscowienia – czy znajduje się na powierzchni czy też w podziemnej jaskini.

= MISJE =

Uczestnicząc w konflikcie będziemy mieli za zadanie zrealizować 35 misji o rosnącym poziomie trudności. Będą one misjami bojowymi polegającymi na niszczeniu wskazanych celów jak i też misjami wsparcia gdzie musimy uratować pewną grupę osób.

Każda kolejna misja wymaga od nas posiadana pewnej ilości gwiazdek, które przez nas pozyskiwane za jej ukończenie. Im szybciej zrealizujemy założenia bieżącego zadania tym więcej owych gwiazdek zarobimy. Jeśli wyrobimy się przed upływem zadanego czasu otrzymamy ich maksymalną ilość czyli trzy sztuki. Im dłużej zejdzie nam się z daną misją tym mniej ich dostaniemy. Jeśli nie będziemy dysponować ilością wymaganą przez kolejną misję by móc do niej podejść pozostanie nam powrót do już zrealizowanej misji i wykonanie jej szybciej by poprawić ilość zdobytych gwiazdek. Biorąc pod uwagę to, iż będziemy wtedy dysponować nieco lepszym modelem śmigłowca oraz większym asortymentem broni nie powinno być to aż takim problemem.

Jeśli chodzi o misje to możemy je podzielić na dwa główne typy – bojowe oraz ratunkowe i to będzie determinować jakiego typu helikoptera możemy w niej użyć. Nie zabierzemy helikoptera bojowego do misji ratunkowej ponieważ nie pozwala on przetransportowanie dodatkowych ludzi ani też sprzętu. Wyjątkiem jest ostatni, najlepszy helikopter, który ma najsilniejszy pancerz, najwięcej zdrowia, więcej zaczepów umożliwiających podpięcie dużej ilości uzbrojenia oraz wolne miejsce na pokładzie dzięki czemu jest zdolny do transportu ludzi.

 

== TYPY MISJI ==

  • Obrona konwoju. W zadaniach tego typu musimy jak najszybciej dolecieć na miejsce i zniszczyć wrogie działka czy też pojazdy, które mogą zarówno statycznie egzystować na planszy jak i też zmierzać w kierunku kolumny naszych pojazdów naziemnych. Misja ma ograniczenie czasowe i jeśli nie zdążymy na czas – wrogowie go zniszczą co równa się przegranej misji. Wspomniane wrogie pojazdy zwykle pojawiają się także w niektórych punktach dojeżdżając “z głębi planszy” tak więc pozostawienie konwoju samemu sobie po to by polecieć “do przodu” i wyczyścić teren może się źle skończyć. Te posiłki nie pojawiają się losowo zaś dopiero gdy nasz konwój dotrze w określone miejsce. Warto jest tu często zapisywać stan gry ponieważ jeśli zginiesz znów będziesz musiał powtarzać całość – a czasami się jednak ginie czy też zniszczone zostaną pojazdy, których zadanie mieliśmy bronić. Istnieje pewne ryzyko iż twój ostatni zapis powstanie w chwili w jakiej nie będziesz już nic w stanie zrobić (zniszczenie konwoju itp.) i zmuszony będziesz do powtórzenia danej misji w całości. W przypadku obrony konwoju trzeba jak najszybciej lecieć na miejsce docelowe ponieważ zwłoka w działaniu oznacza tym samym zniszczenie pojazdów oczekujących naszego wsparcia.
  • Transport żołnierzy. Ta misja nie jest ograniczona czasowo więc tu się śpieszyć nie musimy – najwyżej dostaniemy mniej gwiazdek. To ilu żołnierzy musimy przetransportować do naszej bazy widzimy w zestawieniu po lewej górnej stronie ekranu przedstawione jako ostatnia z pozycji – symbol takiego ludzika. Musimy przetransportować wszystkich żołnierzy porozrzucanych po planszy więc niezbędne będzie kilka nawrotów w tą i z powrotem by ich pozbierać i przewieźć na miejsce. W lewym górnym rogu przy symbolu helikoptera widzimy ilu aktualnie pasażerów mamy na pokładzie oraz naszą maksymalna ładowność. W tej misji jeśli przelatujemy obok miejsca gdzie znajduje się gromada wojaków do zabrania odpalają oni niebieską flagę i wołają nas. Są także oznaczeni na pasku mapy na niebiesko więc ciężko ich nie zauważyć. Wystarczy wylądować w ich bliskości i podbiegną do nas wsiadając od razu na pokład o ile mamy wolne miejsce. Gdy wylądujemy w naszej bazie trzeba chwilę zaczekać – wysiądą biegnąc do baraków. Czasami na mapie znajduje się więcej niż jedna baza do której można ich odstawić. Jeśli mamy kogoś na pokładzie na krańcach mapy pojawiają się żółte strzałki kierujące nas do baz.
  • Zniszczenie wrogiego konwoju. Zadanie ograniczone czasowo. Do realizacji będziemy mieć także misje w których będziemy musieli bronić pewnego punktu i zlikwidować wrogi konwój zmierzający na miejsce. Jeśli wróg zniszczy wszystkie budynki będące pod naszą pieczą misja zostanie przerwana i zakończy się niepowodzeniem. Warto jest tu często lądować i zapisywać stan gry. Jeśli lądowisko jest blisko to można nawet częściej łapać ciosy na klatę a dzięki temu szybciej eliminować przeciwników. Dużym zagrożeniem są pojazdy czy też budynki z rakietami kierowanymi i je należy niszczyć jako pierwsze. Warto jest też zwolnić ponieważ wydłuży to czas ostrzału przejeżdżającego wroga.
  • Budowa konstrukcji. Brak ograniczenia czasu. Tu musimy przenieść jakieś elementy z bazy na oznaczone miejsce docelowe – pokazane jest jako niebieskie podłoże. Cały problem w tym zadaniu polega na tym, iż przenoszone elementy trochę ważą co wpływa na stabilność lotu naszego śmigłowca – bardzo często będzie nim rzucać na boki i trzeba będzie bardziej ostrożnie latać ponieważ kontrola nad maszyna jest wtedy nieco utrudniona – steruje się nim znacznie trudniej. Tu warto zwracać uwagę na wysokość ponad ziemią ponieważ jeśli przenoszony przez nas ładunek zaczepi o element scenerii to tym samym zacznie nami bujać co może doprowadzić do kraksy.
  • Zniszczenie rakiet (niszczenie budynków). Jedną z ostatnich misji jest zadanie niszczenia rakiet balistycznych. Naszym zadaniem będzie odnaleźć ich lokalizację (jest wskazana strzałkami na mapie jak i też jako czerwony cel). Same rakiety nie są dla nas groźne jednak ustanowiona obrona wrogów jak najbardziej. Misje dosyć trudne z uwagi na konieczność przelotu przez liczne korytarze z dosyć mocną obroną. Proponuję często korzystać z możliwości zapisu stanu gry.

 

W czasie misji napotkasz także leżące w niektórych miejscach nieśmiertelniki, do sześciu na level. Ich zebranie powoduje doliczenie ich do naszego stanu już zebranych na innych levelach a służą one do odblokowywania pojazdów specjalnych – mamy dwa wiroloty oraz pojazd ufo. Zebranie takiej ich ilości nie jest proste. Jeśli jednak zamierzasz tego dokonać – to na liście misji zobaczysz ile nieśmiertelników zostało już zebranych a ile jeszcze jest ukrytych gdzieś na planszy. Nie są wskazane na mapie, to do nas należy ich odnalezienie i zebranie.


OCENA: POZYTYWNA = 7/10

Zacznę od tego, iż w ocenach graczy pierwsza część była znacznie lepiej oceniana. Przy dwójce było dużo marudzenia, że to jedynka była lepsza. Próbowałem obu wersji i mnie bardziej podobała się druga część. Jedynka była także dużo trudniejsza – sterowanie lotem wymaga tam większej uwagi i łatwo jest o kraksę.
Druga część bardzo mi się spodobała i skończyłem ją w dwa lub trzy dni. Jest dosyć ciekawą grą i po opanowaniu sterowania co może zająć kilka początkowych misji wczujesz się w rolę i zaczniesz czuć wyzwania w kolejnych misjach. Ogólnie całość jest solidną grą i pyka się w to bardzo miło. Elementem zręcznościowym jest tu przede wszystkim kontrola maszyny ponieważ potrafi czasami nieco zaskoczyć jak i też walka z przeciwnikami. W niektórych misjach goni nas czas i trzeba się sprężać by zdążyć uratować konwój czy też zniszczyć wrogą kolumnę zmierzającą do wioski. Wydaje się proste lecz niektóre misje potrafią nieźle dać nam w kość. W porównaniu do jedynki wprowadzono tu punkty zapisu więc tak naprawdę zależy to teraz tylko od gracza i znacznie ułatwiają one prowadzoną rozgrywkę ponieważ nie musimy powtarzać całej misji a startujemy od momentu gry po raz ostatni zapisaliśmy grę. Jeśli mamy z czymś duży problem – wystarczy częściej korzystać z możliwości zapisu.
Mnie gra bardzo przypadła do gustu. Kupiłem ją na jednej z ostatnich wyprzedaży i przeleżała pół roku. A szkoda…

 

+++ PLUSY +++

  • Duża różnorodność misji.
  • Dużo misji do realizacji. Niektóre są dosyć trudne.
  • Fajna oprawa graficzna.
  • Świetne udźwiękowienie. Zarówno efekty dźwiękowe jak i muzyka.

 

— MINUSY —

  • Da się w niektórych misjach zapisać stan gry w takim momencie, że chwilę później kończy się misja a my niczego już nie zdołamy odkręcić.
  • Działko jest automatyczne i trochę wariuje i potrzebuje chwili by ustalić gdzie konkretnie chce strzelać.
  • Przy wyższych misjach okazuje się, iż nie dopuści nas bez posiadania odpowiedniej ilości gwiazdek – trzeba wracać do poprzednich łatwiejszych misji by je zarobić (nie jest to trudne, ale to taka robota na siłę).

 


Screeny:


RECENZJA:

 

 

Leave Comment